News Releaseニュースリリース

【2023年1月10日(火)ご宿泊対象】法定点検に基づく停電のご案内

重要

平素よりリーガロイヤルグラン沖縄をご利用いただき、誠にありがとうございます。 

この度、法定点検に基づく館内電気設備等の安全点検の実施に伴い、 全館停電となります。

下記の日時におきましては、 客室内の照明のほか、 空調、 給湯、 冷蔵庫、 電気機器

(テレビ、 洗浄トイレ、 コンセント、 NET 環境、 WiFi 含む ) 及びシースルーエレベーター、

客室専用エレベーターが停止いたします。

 

ご宿泊のお客様へ大変ご迷惑をお掛けいたしますが、

主旨をご理解の上何卒ご協力賜ります様、 宜しくお願い申し上げます。

 

日にち: 2023年1月11日 (水)   

時 間 : 01:00 ~ 04:00  

※1月10日ご宿泊のお客様が対象となります。  

 

【影響のある設備】

①トイレは手動排水による使用となり、 ウォシュレット機能は使用できません。

②ご持参されている電気機器は、作業中のパソコンなどのデータが消滅してしまう可能性がありますので、

コンセントを抜いて頂くか、 電源を OFF にして頂きます。

 

 2022年4月26日

総支配人 鈴木 政徳

 

 

Notice of Blackout

 

Please be informed that as mandated by the Japanese law, starting from 01:00 a.m. through

04:00 a.m. in the morning of January 11th, 2023, the power outage will affect the guest room

supply (TV, hot-water supply system, plug sockets, and the Internet access) and elevators.

However, we will be accepting reservations and please rest assured

that we will take every measure to make our guests stay as comfortable and safe as possible.

We apologize for any inconvenience that may arise during the blackout and appreciate your kind understanding on this matter.

 

【Blackout Precautions】

  1. Due to water supply system shut down during the power outage,

the bidet functions of toilet are unusable and it will be hand-powered manual operation to flash the toilet.

  1. Please turn off OA equipment such as a personal computer

before the scheduled blackout starts to prevent the loss of your data.

 

General Manager  Masanori Suzuki

April 26th, 2022