News Releaseニュースリリース

【2022年1月6日(木)ご宿泊の皆様へ】法定点検に基づく停電のご案内

重要

平素よりリーガロイヤルグラン沖縄をご利用いただき、誠にありがとうございます。 

 

この度、下記の日時におきまして法定点検に基づく館内電気設備等の安全点検実施に伴い全館停電となります。

客室内の照明のほか、空調、給湯、冷蔵庫、電気機器(テレビ、洗浄トイレ、コンセント、ネット環境、Wi-Fi含む)

及びシースルーエレベーター、客室専用エレベーターが停止いたします。

 

ご宿泊のお客様へ大変ご迷惑をお掛けいたしますが、

主旨をご理解の上、何卒ご協力賜ります様お願い申し上げます。

 

日 程: 2022年1月7日 (金)   

時 間: 午前1時から午前4時  

※2022年1月6日(木)ご宿泊のお客様が対象となります。  

 

【影響のある設備】

・トイレは手動排水による使用となり、 ウォシュレット機能はご使用頂けません。

・ご持参されている電子機器は、作業中のデータが消失する場合がございますので、

 コンセントを抜いて頂くか、 電源をお切り頂くようお願い致します。

 

 2021年5月4日

総支配人 鈴木 政徳

 

 

 

Notice of Blackout

 

Please be informed that as mandated by the Japanese law, starting from 1:00 a.m. through 4:00 a.m. in the morning of January 7th, 2022, the power outage will affect the guest room supply (TV, hot-water supply system, plug sockets, and the Internet access) and elevators.

 

However, we will be accepting reservations and please rest assured that we will take every measure to make our guests stay as comfortable and safe as possible.

We apologize for any inconvenience that may arise during the blackout and appreciate your kind understanding on this matter.

 

【Blackout Precautions】

Due to water supply system shut down during the power outage, the bidet functions of toilet are unusable and it will be hand-powered manual operation to flush the toilet.

Please turn off OA equipment such as a personal computer before the scheduled blackout starts to prevent the loss of your data.

 

General Manager  Masanori Suzuki

May 4th, 2021