News Releaseニュースリリース

全館臨時休業のお知らせ Notice of Temporary Closure

重要

 

平素よりリーガロイヤルグラン沖縄をご利用いただき、誠にありがとうございます。

当館では、新型コロナウイルス感染症拡大の防止を考慮した対策に伴い、

下記期間の営業につきまして、全館臨時休業することといたしました。

 

【臨時休業期間】4月13日(月)より4月30日(木)まで

 

休業対象 : 宿泊及びレストラン

      a) 宿 泊:4月12日のチェックアウト後から4月30日宿泊までを休業

      b) レストラン:4月12日朝食営業終了後から5月1日ランチ営業までを休業

営業再開日 a) 宿 泊:5月1日チェックインより再開予定

      b) レストラン:5月1日ディナーより再開予定

 

尚、4月13日以降の宿泊・レストランに関するお問い合わせについては引き続き対応して参りますので、

下記の電話番号またはE-mailアドレスよりお問合せ下さい。

電話番号 098-867-3331

(受付時間 9:00-17:00)

E-mailアドレス room@rihgaroyalgran-okinawa.co.jp

 

5月1日以降につきましては、平常通り営業を再開する予定でございます。

お客様にはご不便とご迷惑をおかけいたしますが、何卒ご理解とご協力を賜りますようお願い申し上げます。

 

リーガロイヤルグラン沖縄

総支配人 鈴木 政徳

 

Notice for temporary closure

 

RIHGA ROYAL GRAN OKINAWA will temporarily be suspending hotel

operations during following period as our priority remains keeping our guests,

staff and communities safe of the global COVID-19 outbreak.

 

Temporary Closure Period:from April 13th 2020 to April 30th 2020

 

   Accommodation close: April 12th check out to April 30th check in
   Restaurant close: April 12th after breakfast to April 30th lunch

   Accommodation reopen: May 1st check in
   Restaurant reopen: May 1st dinner

Reservations after this closure and inquiries for accommodation and restaurant
will be continuingly welcomed during that period.

Please refer to following contact below;
Telephone: +81-98-867-3331 (9:00-17:00)
E-MAIL : room@rihgaroyalgran-okinawa.co.jp

Our hotel will reopen from May 1st 2020 as normal.

Thank you very much for your kind understanding and supports.
We are truly grateful for your loyalty and look forward to serving you soon.

RIHGA ROYAL GRAN OKINAWA
General Manager Masanori Suzuki