News Releaseニュースリリース

臨時休館延長のお知らせ Notice of Extension of Temporary Closure

重要

平素よりリーガロイヤルグラン沖縄をご利用いただき、誠にありがとうございます。

当館では、新型コロナウイルス感染症拡大防止のため、4月13日~5月10日の間、臨時休業をさせていただいております。

5月11日より営業を再開する予定でございましたが、

感染状況や行政からの情報を鑑み、5月20日(水)まで臨時休業期間を延長させていただきます。

 

【臨時休業期間】4月13日(月)より5月20日(水)まで


営業再開予定日 a) 宿   泊:5月21日チェックインより再開予定

        b) レストラン:5月21日ディナーより再開予定

なお、宿泊・レストランに関するお問い合わせについては下記の電話番号またはE-mailアドレスよりお問合せ下さい。

電話番号 098-867-3331(受付時間 9:00-17:00)

E-mailアドレス room@rihgaroyalgran-okinawa.co.jp


お客様にはご不便とご迷惑をおかけいたしますが、何卒ご理解とご協力を賜りますようお願い申し上げます。


リーガロイヤルグラン沖縄

総支配人 鈴木 政徳

 

 

Notice of Extension of Temporary Closure

 

In order to prevent further expansion of coronavirus infection,
RIHGA Royal Gran Okinawa has been closed temporarily.

Even though we had announced its period to be by May 10th,
we have decided to extend the period of our temporary closure to May 20th.

 

Temporary Closure Period:from April 13th 2020 to May 20th 2020

 

Accommodation reopen: May 21st check in
Restaurant reopen: May 21st dinner

Inquiries for accommodation and restaurant
will be continuingly welcomed during the period.
Please refer to following contact below;

Telephone: +81-98-867-3331 (9:00-17:00)
E-MAIL : room@rihgaroyalgran-okinawa.co.jp

Thank you very much for your kind understanding and supports.

RIHGA ROYAL GRAN OKINAWA
General Manager Masanori Suzuki